۱۳۹۳ مهر ۷, دوشنبه

زیرنویس پشت صحنه Inception 2010

سلام خدمت دوستان همیشگی و عزیز خودم

این بار با زیرنویس پشت صحنه فیلم تلقین inception در خدمت شما دوستان هستم
در یکی از مقاله های خارجی میخوندم که نوشته بود:موقعی که فیلم رو دیدم فکر میکردم که بیشترش جلوه های ویژه هست و هیچ وقت کنجکاو نبودم که ببینم که اون چه تلاشی کردن تا این تکنیک ها رو ایجاد کنن
موقعی که فیلم side by side رو دیدم که کریس نولان و فیلمبردارش والی فیستر میگفتن که سعی می کنن همه چیز رو با دورین فیلم بگیرن و مراحل رو در همون مرحله تولید انجام بدن نه پس از تولید
به سایت آمازون رفتم و نسخه بلوری فیلم رو گرفتم چرا که این دیسک بر خلاف دیگر فیلم ها حاوی پشت صحنه ای کامل از تلاشی هست که نولان و تیمش انجامدادن و همه چیز رو به جلوه های ویژه نسپردن



دیسک بلوری دو نوع حالت پخش داره
یکی که پخش معمولی خود فیلم هست و دیگر حالت Extraction Mode
در این حالت فیلم پخش میشه و هر موقع به صحنه های خاصش میرسه فیلم ایست می کنه و مستند اون قسمت یا پشت صحنه اون قسمت پخش میشه

در کل من از این مستند خیلی لذت بردم و فکر می کنم کاربردی ترین پشت صحنه ای بوده که تا به حال دیدم و باید بگم که شما با دیدن این مجموعه واقعا معنی کار گروهی رو به صورت عمیق متوجه میشید
واقعا باید گفت که نولان بی نظیرترین گروه فیلمبرداری دنیا رو داره و فکر کنم اگه بعد از دیدن مستند فیلم رو ببیند نگاهتون به فیلم تغییر می کنه

در مورد زیرنویس باید بگم که زحمت زیادی روش کشیده شده و اینکه این احتمال هست اشتباهاتی کوچیک هم داشته باشه که امیدوارم به بزرگی خودتون ببخشید و اینکه حتما اگه موردی بود ذکر کنید تا هم من چیزی یاد گرفته باشم و هم اینکه شاید دفعات آینده باعث جلوگیری از اشتباه مجدد بشه



از بامداد عزیز که در جریان این کار بودن و قسمت موسیقی هانس زیمر رو کمکم کردن تشکر می کنم
برای ترجمه بخش های اصلی فیلم هم از زیرنویس امیر طهماسبی عزیز کمک گرفتم که ترجمه به فضای فیلم نزدیک باشه و حالا کسانی هم که با زیرنویس ایشون دیدن راحت باشن
در کل زیرنویس امیر طهماسبی عزیز رو به عنوان مرجع در نظر گرفتم

دانلود ها



پی نوشت : در ضمن این نکته رو بگم ، موقعی که زیرنویس رو دانلود می کنید دو تا زیرنویس هست که یکیس نوشته
yellow color , just for pc
این زیرنویس برای کامپیوتر هست و رنگ متنش زرد هست
چون بخش هایی از فیلم زیرش تایمر هست و ممکن هست رنگ سفید متن توشون پیدا نباشه اینکارو کردم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر