۱۳۹۲ اردیبهشت ۴, چهارشنبه

زیرنویس فارسی Police Story 3: Super Cop



سلام به همه دوستان عزیز ، مدت زیادی بود که به دلیل مشغله هایی که داشتم نتونستم توی امر زیرنویس کردن فعالیت داشته باشم
ولی توی عید بعد از کلی مهمونی و اینا تونستم یه وقتی پیدا کنم و یه فیلم از جکی چان و یکی هم از تیم برتون که البته کوتاه هست رو زیرنویس کنم
و از این پس وقت بیشتری رو دارم و امیدوارم که بتونم به دنیای زیرنویس کمکی کرده باشم و فیلم های کلاسیک یا قدیمی بیشتری رو مد نظر دارم و تعدادی آسیایی رو هم شامل میشه



این نکته رو هم بگم که دیگه تاپیک آغاز رو به دلایل شخصی نمیزنم ، بحث موازی و .. نیست که چند وقت پیش هم تو یه تاپیک بحثش بود ، بیشتر به خودم مربوطه
و فقط به فیلم هایی که مدنظرم برای بعد هست در همین تاپیک های اتمام اشاره می کنم که اگه کسی داره زیر می کنه ، یا سفارشی داشته مثل حمزه و ممنتو که خب خدا رو شکر حمزه یک لیستی ازشون توی پروفایل سابسن قرار داده که نگرانی ما رو از این لحاظ رفع می کنه و بسیاری از مورد های دیگه که خودتون بهتر میدونید ، خواست یه پ خ بده که قضیه رو حلش کنیم ولی به عنوان آغاز حسابش نکنید ، فقط به عنوان اینکه مد نظر دارم و احتمال بالا ترجمش می کنم



بریم سر اصل مطلب



Police Story 3: Super Cop










امتیاز 6.8







داستان در مورد یه فرد قاچاقچی مواد مخدر هست که نیمه از مواد رو به چین وارد می کنه ، برای همین پلیس سلطتنی هنگ کنگ و نیروهای امنیتی چین با همدیگه همکاری مشترک می کنند و جکی به عنوان سوپرپلیس و جاسوس از "هنگ کنگ" به چین فرستاده میشه



---------
در اینجا باید برای بعضی دوستان دو نکته رو روشن کنم از اونجا که فیلم مربوط به سال 1993 هست و در سال 1997 جمهوری خلق چین و هنگ کنگ با هم یکی شدن ، پس در نتیجه هنوز هنگ کنگی ها به عنوان چینی شناخته نمیشن
نکته دوم در مورد اسم فیلم هست که بنده همون سوپرپلیس رو در ترجمه ها آوردم و در یکی از دیالوگ های ابتدای فیلم قبل از شروع فیلم در مورد سوپرپلیس توضیح دادم ،حتی از دوستان هم سوال کردم ولی در نهایت تصمیم به این شد که همون عبارت را در ترجمه بیارم









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر