۱۳۹۲ اردیبهشت ۴, چهارشنبه

زیرنویس سپید دندان white fang 1991 از فارسی سابتایتل


ویرایش 18 آبان 1393: نسخه webrip این فیلم هم منتشر شده
زیرنویس برای این نسخه هم هماهنگ شد
لینک های دانلود به روز شدند



امتیاز 6.5




سفید دندان (سگ گرگ) مادر خودش رو در کودکی از دست میده و مدتی رو پیش سرخ پوست ها میمونه ولی بعد گیر آدم بدجنسی به اسم بیوتی میفته و در مسابقات شرط بندی شرکتش میده
کم کم احساس تنفر سفید دندان رو در بر میگیره و ...




HDTV
DVD Rip
DVD rip 2
WebRip

البته این فیلم با اون چیزی که در کتاب سفید دندان به صورت خلاصه شده خواندم متقاوته ولی در کل هنوز زیباییش حفظ شده
در کتاب بیشتر از احساسات سفید دندان گفته شده بود ولی توی فیلم اولش موقعی که بچس تا حدودی موفقه ولی بعدا که شخصیت جک میاد بیشتر احساسات جک رو منتقل می کنه تا سفید دندان رو
به خصوص اون موقع که به سفید دندان غذا میده تا نوازشش کنه که بیشتر به جک چسبیده ولی در کل فیلم خیلی خوبی بود ، نمایش طبیعت که فوق العاده بود
برای همین کیفیت HDTV رو توصیه می کنم که خودم هم از روی همون ترجمه کردم

برای بعد که وقت کمی هم انگار دارم پیدا می کنم
این فیلم از جکی چان رو مد نظر دارم
Mracle on 34th street 1947

اینجور که شنیدم قسمت دوم هم داره ولی ندیدم
فعلا این رو در نظر دارم تا بعد

در رابطه به نقش سفید دندان هم بگم که اسم گرگه Jed هست و سه تا فیلم هم در IMDB به اسمش هست
تمام حیوانات که در این فیلم هستن آموزش دیدن و جنگ و خونریزی ها شبیه سازی شدست
همچنین با نظارت تیم American humane بوده که اون ها از رفتار مهربانانه با
حیوانات در حین تولید فیلم راضی بودن
در کل این سگ گرگ با این بازی کرده بی شک باهوش ترین حیوانی هست که من دیدم
نه این سگ جقله توی فیلم آرتیست
یک خرس هم توی فیلم هست که طبق اون چیزی که توی IMDB دیدم
دو فیلم به نامش ثبت شده

۱ نظر:

  1. Dear admin
    I need to contact you ASAP to ask you some questions about subtitling which I need for my dissertation
    I'll be thankful if you reply me back
    you can reach me at:
    Fahimeh.safi.5@facebook.com
    or
    email address : fahimeh.safi@yahoo.com

    پاسخحذف