۱۳۹۲ مهر ۷, یکشنبه

داستان پلیس جدید new police story 2004

New Police Story 2004



New Police Story (2004) - IMDb


خلاصه داستانچندتا بچه پولدار که میرن دزدی ولی هدفشون پول نیست بلکه دوست دارن پلیسا رو طعمه خودشون کنن و در این بین گروه جکی رو می کشن و تنها جکی زنده میمونه
و به الکل رو میاره تا یک سال بعد...


سخن مترجم

مثل اینکه ما هر فیلمی دست میزاریم باید دو تا زیرنویس باشه ، البته بیشتر یکی رو مبنا قرار دادم ومثل قبلی ها خیلی رو دومی مانور ندادم ولی بازم از دومی در بعضی جاها استفاده کردم
زیرنویس قبلی که بود کیفیت مناسبی نداشت و از روی دومی هم برداشت شده بود برای همین از تصمیم گرفتم این زیرنویس رو ارئه کنم

از اپلودر خواهش می کنم اون یکی زیر رو حذف کنن و از داوود عزیز هم میخوام که زیرنویسش رو توی سابسن پاک کنه
مال مسعود رو چون همیشه خودش میگه خودت پاک کن وووووو ، با عرض معذرت خودم پاکش کردم ولی دیگه داوود نمیگه :دی
زحمتش رو اگه بشه بکشه و ممنون میشم


-----
این فیلم هیچ ربطی به سه نسخه قبلی نداره و در کل همینطور که روی اسمش زده جدیده و شبیه اون هم نیست
و فیلم کاملا اکشن هست و جنبه کمدی نداره
کارگردانیش هم توسط بنی چان هست

دانلود از سابسن
با کیفیت های دی وی دی ، بلوری و دو دیسک هماهنگ کردم
مسعود اگه با نسخه تو هماهنگ نبود بگو درستش کنیم یا اگه خودت تونستی چه بهتر

New Police Story (新警察故事 / Xin jing cha gu shi) Farsi/Persian subtitle - Subscene
New Police Story (新警察故事 / Xin jing cha gu shi) Farsi/Persian subtitle - Subscene
New Police Story (新警察故事 / Xin jing cha gu shi) Farsi/Persian subtitle - Subscene



دانلود از فارسی سابتایتل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر