۱۳۹۲ مهر ۷, یکشنبه

زیرنویس فیلم تلویزیونی یوسف 1995 joseph

با نامJoseph in Egypt هم شناخته میشودفیلم یوسف که ساخته راجر یانگ هست که بیشتر کارهاش رو سریال ها و فیلم های تلویزیونی تشکیل میده
میشه گفت فیلم یوسف که در دو قسمت ساخته شده اثری جالب و منحصر به فرد هست و داستانش به هیچ عنوان تکرای و خسته کننده نیست و جذابیت داره

هر قسمت حدود یک ساعت و نیم هست که روی هم میشه سه ساعت

در پارت اول مواردی چون تجاوز به خواهر یوسف ، همخوا//بگی یکی از پسران یعقوب با یکی از همسران یعقوب و خیانت برادران یوسف
تا هوس همسر پوتیفار (زلیخا) و زندان اقتادن یوسف رو بیان می کنه

در ادامه در پارت دوم مواردی چون ، عروس نازای یهودا و عزیز مصر شدن یوسف و خشکسالی و بقیه موارد شامل میشه

زیرنویس این فیلم رو با توجه به وقت کمی که داشتم ارائه کردم و بیشترش رو هم همین اواخر ترجمه کردم
امیدوارم موجب رضایت دوستان رو فراهم کنه


از بازیگران این فیلم میشه به بن کینگیزلی (پوتیفار-مباشر اعظم فرعون) و مونیکا بلوچی (همسر فرعون) اشاره کرد

اینطور که پیداست این مجموعه ششمن مجموعه داستان های انجیل هست که به صورت فیلم در اومده و اگه یک سرچ هم بکنید میتونید در سمت راست گوگل چنین تصاویری رو هم ببنید که نشون میده فیلم های دیگه ای هم در این زمره قرار دارن

مثل عیسی و یعقوب و موسی و ...
امتیاز این فیلم 7.6 هست که خودم هم بهش 7 میدم

این فیلم بعد از موسی محصول 1956 ساخته "دومیل" دومین فیلم مذهبی هست که ترجمه کردم و از عرشیا عزیز خواهش کردم با توجه به ارائه این یکی یک تگ عمامه هم بهم بده
البته اگه اینطوری پیش بره و اگه روزی فیلم های بالا اگه ترجمه نداشتن و ترجمه کنم به مقام بالای دینی نائل بشم و اونوقت خودم گزارش این سایت رو به internet.ir بدم

در نهایت بگم البته انتظار فیلمی مثل ده فرمان رو نداشته باشید چون که به هر حال این تلویزونی هست و هزینه خیلی کمتری خرجش شده و خیلی چیزهای دیگه
ولی فیلم خیلی خوبی از آب در آورده

متاسفانه این فیلم نسخه بلوری نداره و زیرنویس رو بر اساس دی وی دی ریپ هماهنگ کردم
دو تا دو دیسکه و یکی هم تک دیسک

دانلود از سابسن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر