۱۳۹۲ مهر ۷, یکشنبه

زیرنویس ارنست و سلستین 2013 Ernest & celestine

Ernest and Celestine 2012
Ernest et Célestine (2012) - IMDb



این انیمیشن که نوعش طراحیش هم روی پوستر مشخصه یه انیمیش فرانسوی هست که در مورد دوستی یه موش و یه خرسه
در واقع در فیلم موش ها و خرس ها نمی تونن با هم دوست باشن و موش ها زیر زمین و خرس ها روی زمین زندگی می کنند
هر دو کاراکتر اصلی نتونستن به علایق خودشون برسن و حالا مردم شهر از دوستیشون عصبانی هست
چه زیر زمینه و چه روی زمین

تنها یک زیرنویس انگلیسی از این فیلم موجوده که با نسخه 720 من هماهنگ نبود و از اونجا که هماهنگ سازیش هم آسون نبود و مجبور شدم همزمان با ترجمه زمان دیالوگ ها رو تنظیم کنم
که تا حدود ی تونستم مرتبش کنم و ازاونجا در زیرنویس اولیه یکم نامیزانی دیالوگ دیده میشد شک کردم که اون هماهنگیش صحیح باشه برای همین فقط با نسخه خودم که از سایت تک مووی دانلود کردم هماهنگه
حالا اگه دیدید که نسخه شما با زیرنویس انگلیسی هماهنگه ، بگید تنظیمش کنم دوباره با نسخه سابق

زیرنویس انگلیسی رو هم بعدا با نسخه خودم سر فرصت تنظیم خواهم کرد

دانلود از سابسن

دانلود از فارسی سابتایتل


فیلم بعدی که در نظر خواهم داشت
در همین تاپیک اعلام می کنم


ویرایش جدید:
این فیلم در جشنواره های تورونتو و هنگ کنگ و کن جایزه گرفته

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر