۱۳۹۲ اسفند ۱, پنجشنبه

زیرنویس فیلم صامت why change your wife 1920

Why Change Your Wife 1920



پوستر اختصاصی به زودی طراحی می شود



این فیلم هم از کارگردان سیسیل بلونت دمیل هست و در مورد همسر و شوهرداری هست :دی

فیلم زیبایی بود و باز دمیل مثل همیشه نگاهی فرهنگی و ادبی به کارهاش داره

از بازیگران هم میشه گفت که توماس میگان و گلوریا سوانسون بازیگرهاش هستن که در فیلم male and female هم این دو بازیگر اصلی بودن

بیب دنیلز هم در این فیلم خوب ظاهر شد و بازی خوبی کردم
هم جنبه کمدی داره و هم جنبه درام ، که درام غلبه بیشتری داره بهش


نکته بعدی ، نمیدونم چرا من روی هر فیلمی دست میزارم باید یه مشکلی باشه
فیلمی که گرفتم متون بین پردش با زبان دیگه ای جایجا شده بود ، در کل پرده بین این فیلم دارای تصویر بک گراند هست و متن انگلیسی روش هست

ولی فیلمی که من داشتم بک گراند کاملا آبی بود و زبان دیگه هم بود ، برای همین مجبور شدم متنش رو از توی نت پیدا کنم

و تنها زیرنویس موجود هم یک زیرنویس اسپانیایی بود که زمان بندیش به فیلم من نخورد ، برای همین مجبور شدم همون زیرنویس رو ترجمه و بعد از ترجمه ، برای نسخه خودم هماهنگ کنم که هر 5 یا 10 دققه هم زمان بینش تغییر میکرد که چندین بار زمان رو اصلاح کردم ، ولی خب ترجمش به نسبت دو فیلم قبلی و به خصوص male and female راحت تر بود

در مورد موسیقی فیلم میشه گفت زیبا بود و تنوع زیادی داشت و چیزی در مورد موسیقی فیلم تاوان یا پنالتی نگفتم این بود که
همینطور که میدونید اکثر کارای صامت آهنگ پیانو دارن ولی در فیلم تاوان هم پیانو بود و هم ویولون
در اینجا فقط پیانو هست ولی تنوع موسیقی بالاست و زود به زود هم موسیقی ها تعویض میشن


در مورد مردی است که زن او اصلا با او گرم نمی گیرد و خیلی غر می زند و خود را برای شوهرش آراسته نمی کند
پس رابرت (شوهر) به دنبال همسر دیگری می گردد تا انتظارات اورا برآورده کند


http://subscene.com/subtitles/why-change-your-wife/farsi_persian/865942
http://subscene.com/subtitles/why-change-your-wife/farsi_persian/865943


فیلم بعدی که در نظر دارم و دوست دارم ترجمه نکنم اگه به فیلم دیگه برنخورم وسطش
in old oklahoma 1943

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر