۱۳۹۲ آذر ۵, سه‌شنبه

زیرنویس پروژه آ 2 یا معروف به ب Project A 1987- project B

Project A 1987 |Project A 2|Project B

Projekt B (1987) - IMDb



با امتیاز 70 از 10
کاگردان : جکی چان


خلاصه داستان:
بعد از موفقیت پروژه آ در مورد دزدان دریایی ، یه سری تصمیم به انتقام می گیرن و جکی منصوب میشه به نیروی پلیس زمینی هنگ کنگ خدمت کنه و یک سری از افراد رو دستگیر می کنه که تعدادی از پلیس ها از این حرکت خووشون نمیاد و در این بین انقلابیون هم هستند


سخن مترجم:
به نسبت نسخه اول فیلم جذاب تره و فضای بازتری داره
تنوع حرکات رزمی و اکشن و کمدی بودن در این فیلم بیشتر هست و در کل از نسخه اول بهتر هست

برای زیرنویس این فیلم هم از دو زیرنویس بهره بردم و امیدوارم اگه بدی و اشتباهی و چیزی در زیرنویس دیدید به بزرگی خودتون ببخشید
دیگه خودتون در مورد فیلم های غیر انگلیسی اطلاع دارید که چه مشکلاتی دارن ولی به این معنا نیست که گوش انتقاد نداشته باشیم

سعی کردم زیرنویس رو بر اساس این دو زیرنویس انگلیسی که یکی در سابسن موجود و دیگری رو بعد از ویرایش و اصلاح آپلود خواهم کرد با کیفیت مناسب ارائه کنم
----------------
این فیلم با نام های مختلف مثل پروژه ب هم شناخته میشه که در سابسن این نام ها رو اضافه هم کردم که اگه کسی سرچ زد با اون اسامی به راحتی پیدا بشه

Extras یا اضافات این فیلم رو هم قبلا ترجمه کرده بودم که زیرنویسش رو در تاپیک جداگانه ای در سابسن قرار داده بود که یکبار با ترجمه خود فیلم اشتباه نشه که امروز به همین بخش انتقال دادم
تاپیکش در فارسی سباتایتل هم اینجا زده بودم




برای دیدن نسخه دوم الزامی به دیدن نسخه اول نیست ولی خب دیدن نسخه اول خالی از لطف نیست

دانلود زیرنویس

زیرنویس رو با دو نوع نسخه بلوری و یک دو دیسک از نوع دی وی دی هماهنگ کردم
نسخه تک دیسک دی وی دی رو هماهنگ کردم ولی انگار نشد ، برای همین اگه دوستانی که قادرن زحمتش رو بکشن ممنون میشم

سابسن:
Project A II AKA Project B (A計劃續集 / 'A' gai waak juk jaap) Farsi/Persian subtitle - Subscene

Project A II AKA Project B (A計劃續集 / 'A' gai waak juk jaap) Farsi/Persian subtitle - Subscene

Project A II AKA Project B (A計劃續集 / 'A' gai waak juk jaap) Farsi/Persian subtitle - Subscene


فارسی سابتایتل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر