۱۳۹۲ آذر ۲, شنبه

زیرنویس آقای دیدز به شهر می رود 1936 mr deeds goes to town



امتیاز فیلم 7.9

خلاصه داستان :آقای دیدز با بازی گری کوپر مرد ساده‌ای اهل شهری کوچک، میلیون‌ها دلار ارث می‌برد و تصمیم می‌گیرد پولش را به نیازمندان ببخشد. وقتی که به نیویورک می‌رود عده‌ای انگل گردش را می‌گیرند، و زنی روزنامه نگار با بازی جین آرتور دربارهٔ او گزارشهای مسخره چاپ می‌کند. آنها سرانجام به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند.

درباره فیلم
آقا دیدز به شهر می رود یکی از فیلم هایی که توسط کارگردان معروف کاپرا ساخته شده است
در سال 2002 هم یه نسخه بازسازی شده ازش موجود هست که توسط آدام سندلر و وینونا رایدر بازی شده که کمدی جذابی هم هست و اون نسخه رو هم خودم ترجمه کردم

درباره تفاوت این دو فیلم باید بگم که اگه تنها جنبه کمدی برای شما مهم هست و کمدی ترین فیلم رو نیاز دارید نسخه 2002
ولی اگه بیشتر دوست دارید به موضوع پرداخت بشه و اینا نسخه 1936 خوب هست

در واقع این فیلم خودش بخشی از یک سه گانه هست و اولین قسمت به حساب میاد و فیلم های" آقای اسمیت به واشنگتون می رود" و "ملاقات با جان دو" هم جزئی از این سه گانه حساب میشن
فیلمنامه نویس این فیلم رابرت ریسکین هست که این فیلمنامه رو از روی داستانی به اسم کلاه اپرا نوشته کلارنس بادینگتون کلاند نوشته 


سخن مترجم
زیرنویس انگلیسی این فیلم دست و پا شکسته یه چیزایی داشت ولی در کل خوب بود و اگه جایی چیزی در زیرنویس انگلیسی نبوده و لازم بوده 
رو ترجمه کردم و اینکه زیرنویس انگلیسی 1706 خط بود که بعد از ترجمه 20 خط به خاطر تیترهای روی روی روزنامه بهش اضافه شد
و اینکه توی هماهنگی شاید این قسمت ها کمی نا هماهنگ باشن به خصوص توی دو دیسک که تکه قسمت شده هم روش خورده از بدشانسی
ولی روش کار کردم و امیدوارم مشکلی نداشته باشه

زیرنویس ها



سابسن




فیلم بعدی که در نظر دارم
فعلا که این هفته مججدا سرم شلوغه تا اواسط هفته آینده
در مورد فیلم بعدی که در نظر دارم که نظر خودم روی فیلم
Andrey Rublyov
بوده که متاسفانه زیرنویس کاملش نیست و دوستان هم گفته بودن که زیرنویس خوبی نداره که هنوز بررسی نکردم
همین طور که میدونید این فیلم شامل زمان بندی های مختلفی هست که اگه ترجمه بشه نسخه کامل ترجمه میشه و بقیه زمان بندی ها رو هم خودم درست می کنم و با همه نسخه های مختلف هم هماهنگ می کنم ، در کل تو فکرش هستم
نسخه 205 دقیقه ای DVD رو قبلا لینک دانلودش رو به اشتراک گذاشته بودم که خودم یادم رفت دانلود کنم و لینک منقضی شد و دوباره مستقیم می کنم و لینک دانلود رو میذارم برای دوستان

نسخه 183 دقیقه ای بلوری در سایت تک مووی هست

و مورد دیگه فیلم marry popins هست که یکی از دوستان معرفی کردن و من هم دانلود کردم ولی هنوز در موردش تصمیمی نگرفتم
البته یه زیرنویسی خارج از اینجا و سابسن هست ولی منتها دو خط اول رو دیدم که ترجمش نادرست بود و یکی هم گفت 36 خط کم داره
در کل موزیکال هست و تعداد دیالوگ هم فکر کنم 1700 تا بود که فعلا برای من زیاده ، حالا تا اون موقع
اینا رو گفتم که اگه دوستان برنامه ای داشتن بدونن که در صورت تمایل با هم در میون بذاریم

پس فیلم بعدی مثل همیشه در این تاپیک اعلام میشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر