۱۳۹۲ بهمن ۸, سه‌شنبه

تبریک به مدیر جدید سابسن

عرض سلام خدمت همه دوستان
از قدیم گفتن هر اومدنی رفنتی هم داره که من جدیدا این قسمت رو توی فیلم های یاساجیرو ازو خیلی دیدم :دی
ما هم تقریبا نزدیک 3 سال توی این سایت سمت مدیریت داشتیم که امروز ظهر به پایان رسید

و مدیر جدید هم محمد عزیز از ناین مووی هستن ، که طبق خواسته مدیر سابسن مبنی بر یک پیشنهاد جایگزین، من ایشون رو پیشنهاد دادم که ایشون هم پذیرفتن
البته اکثر شما ایشون رو میشناسید ولی بازم بهتر هست خودش بیاد اینجا خودش رو معرفی کنه یا حرفی داره بزنه

http://subscene.com/u/25602

امیدوارم ایشون همیشه در همه زمینه ها موفق باشن و مطمئنا خیلی بهتر از من خواهند بود و حدس میزنم خیلی ها از این انتخاب راضی اند
و اینکه امیدوارم هوای من رو هم داشته باشه :دی

تقریبا مدتی بود که درخواستم رو برای مدیریت ارسال کرده بودم که با صحبت هایی که در طول این مدت انجام شد ، امروز به کاربر عادی (البته با کمی مخلفات) تبدیل شدیم
از همه دوستانی که توی این مدت به ما لطف داشتن تشکر می کنم ، اگه حق کسی رو اشتباها زیر پا گذاشتیم عذرخواهی می کنم

مدیریت در این سایت برای من تجربه خیلی خوبی بود و خیلی چیزا یاد گرفتم و همینطور باعث شد دوستان خوبی هم پیدا کنم

در طول این مدت اگه کار ناشایستی انجام دادم یا اشتباهاتی کردم ، از همگی عذر میخوام
از دوستانی که توی این مدت بهم کمک کردن هم کمال تشکر رو دارم

و درخواستی که دارم اینه که به مدیر جدید هم مثل قبل کمک کنید ، به خصوص روزای اولش هست ممکن هست کمی بهش سخت بگذره که البته بسته به خودش و اوضاع فعلی زیرنویس داره
ولی در کل کمکش کنید
من هم تا جایی که بتونم راهنماییش می کنم اگه چیزی بود

در مورد اون مخلفات هم بگم ، من دسترسی که هنوز دارم در مورد فیلم هاست
در صورتی که دیدید فیلم پوستر نداره یا اشتباهیه ، یا لینک imdb نداره بهم بگید میتونم اصلاح کنم
یا اینکه فیلم مثلا فیلمی دو اسمه هست ولی فقط با یکی در نتایج جست و جو میاد اونم میتونم درست کنم
یا برای یه فیلم دو تا تاپیک خورده ، در این حد میتونم کمک کنم ، که این اختیار به خواست خودم باقی مونده
در این حد دسترسی رو هنوز دارم

در کل اگه کم و کسری بود همینی که هست



خب من باید برم هم به کارم برسم و توی سابسن هم از یکی حلالیت بطلبم ، خیلی اذیتش کردم و واقعا هم کمک بزرگی برام بود
امیدوارم از این پس بتونم در اینجا کمک بیشتری باشم و اواخر امسال بیشتر به ترجمه بپردازم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر