۱۳۹۱ دی ۲۵, دوشنبه

زیرنویس پارسی How to lose a guy in 10 days 2003 از FarsiSubtitle.CoM







امتیاز 6.1
116 دقیقه
خلاصه داستان
[SPOILER]
فیلم در مورد دختری به نام اندی (کیت هادسون) هست در مجله ای دخترانه به اسم "کامپوژر" فعالیت می کند در طی ماجراهایی او باید مقاله ای با همین عنوان تهیه کند و پسری را برای این آزمایش به دست اورد و در سوی مقابل هم پسری است که بر مبنای شرط بندی خود باید دختری را عاشق خود کند و تا 10 روز آینده به رییس خود نشان دهد و حالا هردوی اونها با هدفی متضاد روبروی هم قرار گرفتند

[/SPOILER]

کلا فیلم جالبیه و امتیاز 6 از 10 رو بهش میدم و بیشترش هم به خاطر بازی خیلی خوب کیت هادسون هست و کیت هم خیلی تو این فیلم قشنگ بازی می کنه و به نظر من کیت از اون بازیگرهای با استعداد هست و همیشه نظر منو جلب کرده
تکه های از طنزه هم داره

بابت دیر شدن زیرنویس هم عذرخواهی می کنم ، میدونم خیلی وقت شده ، متاسفانه یا خوشبختانه دو تا زیرنویس فیلمای آدام سندلر بینش و همینطور کار بنده و امتحانات و سابسن و مسافرت باعث شد دیر بشه
فعلا هم یه فیلم نظرم رو جلب کرده ولی وقتش رو تا یکی دو هفته آینده ندارم و فکر نکنم براش تاپیک آغاز بزنم ، دیگه هر موقع ترجمه شد تاپیک نهایی رو میزنم که قولی هم نداده باشم که یه بار منتظر باشن
فیلمش هم مال سال 92 هست

زیرنویس از روی نسخه بلوری تنظیم شده و با کیفیت  تک دیسک و دو دیسک هماهنگ کردم
ولی چون یه سری خطوط رو خودم به زیرنویس توی ابتدا اضافه کردم احتمال زیاد داره جابجا بشه که اینو اگه کسی مشکلش رو دید بگه و اینکه دیگه خودش هم اگه می تونه تنظیم کنه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر