۱۳۹۱ دی ۲۵, دوشنبه

زیرنویس پارسی بزرگ مرد کوچک Little Big Man 1970 از FarsiSubtitle.CoM


دوستان این فیلم هم دیشب تمومش کردم و همین الان هم قسمت هایی از فیلم رو برای اطمینان از زیرنویس دیدم
و با نسخه های بلوری و کیفیت DVD در تک دیسک و دو دیسک هماهنگ کردم ، زیرنویس انگلیسی مورد هایی هم داشت که درستش نکردم اگه وقت کردم یه دستی هم رو اون می کشم
داستان فیلم در مورد فردی به اسم جک کراب هست که 121 سالشه و داره داستان زندگشیش رو برای یه خبرنگار تعریف می کنه ، جک کراب (داستین هافن) که از بچگی با سرخ پوست ها بزرگ شده داستان زندگی خودش رو تعریف می کنه و به واقعه حقیقی نبرد "لیتل بیگ هورن" (بز کوهی کوچ- نام منطقه نبرد واقع در شرق مونتانا) اشاره می کنه که این جنگ به "آخرین نبر (ژنرال) کاستر" هم معروفه که من به "آخرین ایستادگی کاستر" ترجمه کردم.تمام قسمت های داستان به افراد و حوادث حقیقی از قبیل این جنگ مرتبط شده و در کل فیلم رو جذاب کرده و امتیاز من از 10 بهش 7 هست.
تصویری حقیق که از کاستر موجوده
تصویر بازیگر نقش "کاستر"
کسانی هم که علاقه به اطلاعات بیشتر در مورد این نبرد میخوان می تونن به لینک های زیر مراجعه کنن
(فارسی)

(انگلیسی)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر