۱۳۹۱ دی ۲۵, دوشنبه

i miss you از thomas anders ترجمه موسیقی

خب یه چیز جالبی که به ذهنم رسید اینه که هر از گاهی ترجمه موسیقی های خارجی که من دوستشون دارم رو براتون بذارم به همراه خود لینک دانلود موسیقی

الان هم ترجمه آهنگ i miss you  (دلتنگتم) از توماس اندرز رو براتون میذارم که محبوبترین خواننده منه و اونایی که میشناسنش میدونن چه صدا خوبی داره و خواننده اصلی modern talking هست اهل آلمانه و متولد سال 1963

این آهنگ یه جورای حالت غمگین و درام داره ولی بشنوین خوشتون میاد ، باید بگم خیلی قشنگ خونده
goin’ to need your love
محتاج عشقتم
I like your dance
من رقصت رو دوست دارم
I belong to you
من به تو تعلق دارم
‘cause I see your eyes
چون که تو چشمات می بینم
inside my life, nothing I can do
توی زندگی من ، هیچ چیز نیست که نتونم انجام بدم
‘cause I need your smile, my baby
چون که محتاج لبخندتم عزیزم
sparkling in your eyes
برقی تو چشماته
if you really know
اگه واقعا میدونی
then just tell me so
پس فقط بهم بگو که اینطوره
baby please be mine
عزیزم خواهش می کنم مال من باش

I miss you
دلتنگتم
I want you to know
میخوام بدونی
I miss you
دلتنگتم
my life has not much time
زندگی من خیلی طولانی نیست
to erase you from my mind
تا از ذهنم پاکت کنم
and I miss you, remember
و دلتنگتم ، یادت بمونه
and I will not surrender
و من تسلیم نمی شم
and kiss your tears goodbye
و اشک های خداحافظیت رو می بوسم

I can tell you in your glance
با یه نگاه می تونم بهت بگم
I know, I belong to you
میدونم به تو تعلق دارم
‘cause I like to dream of you baby
چون که رویات رو دوست دارم
what I’d like to do
اون چیزیه که دوست دارم انجامش بدم
If you’d like to be my baby
اگه تو هم دوست داری باشی عزیزم
stand here by my side
همینجا پیشم بمون
If you really know
اگه واقعا میدونی
then just tell me so
پس بهم بگو که همینطوره
baby make it right
(عزیزم این رو به واقعیت تبدیل کن)

I miss you
دلتنگتم
I want you to know
میخوام که بدونی
I miss you
دلتنگتم

my life has not much time
زندگی من خیلی طولانی نیست
to erase you from my mind
تا از ذهنم پاکت کنم
and I miss you, remember
و دلتنگتم ، یادت بمونه
and I will not surrender
و من تسلیم نمی شم
and kiss your tears goodbye
و اشک های خداحافظیت رو می بوسم

I miss you, remember
دلتنگتم ، یادت بمونه
my life has not much time
زندگی من خیلی طولانی نیست

I miss you
دلتنگتم
I want you to know
میخوام که بدونی
I miss you
دلتنگتم

my life has not much time
زندگی من خیلی طولانی نیست
to erase you from my mind
تا از ذهنم پاکت کنم
and I miss you, remember
و دلتنگتم ، یادت بمونه
and I will not surrender
و من تسلیم نمی شم
and kiss your tears goodbye
و اشک های خداحافظیت رو می بوسم

goodbye
خداحافظ
and I will always miss you
و من همیشه دلتنگت میمونم
goodbye 
خداحافظ

۱ نظر: